Pierwszy rok blogowania za mną + zapowiedź konkursu urodzinowego :)

Dokładnie rok temu rozpocząłem pisanie swego bloga. Powiem szczerze, nie spodziewałem się, że wytrwam aż tak długo. Zresztą, sami spójrzcie jak wyglądał mój pierwszy wpis:

No i stało się, zacząłem bloga 🙂
Ciekawe jak długo wytrzymam …. przy odrobinie szczęścia może nawet i tydzień …

W związku z tym, że udało mi się wytrwać już okrągły rok, to chciałbym zapowiedzieć konkurs urodzinowy.

Będzie on polegał na rozwiązaniu zadania w T-SQL. Więcej szczegółów technicznych póki co nie podam, gdyż o tym będzie można przeczytać w niedzielę 7 października około południa.  Mogę natomiast (w ramach zachęty) nadmienić, że do wygrania przewidziałem dwie, dość fajne nagrody. Są to książki autorstwa Roberta Vieiry do nauki programowania w SQL Server 2012, a których okładkę można zobaczyć z prawej strony.

Zachęcam do wzięcia udziału i pogłówkowania 🙂

Posted on 2 października 2012, in Bez kategorii and tagged , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Dodaj komentarz